Myynnin yhteystiedot

HoReCa

Kenttämyyntipäällikkö

Jani Aaltonen 040 763 9632
jani.aaltonen@fi.froneri.com


Alue 1 

Kaija Hurrila 040 662 4700
kaija.hurrila@fi.froneri.com


Alue 2

Kim Wallenius 040 663 4245
Kim.wallenius@fi.froneri.com


Alue 3

Jonna Hauvala 044 976 3199 jonna.hauvala@fi.froneri.com


Alue 4 

Jani Nieminen 040 548 4270
jani.nieminen@fi.froneri.com

Alue 5 

Pekka Tuovinen 040 500 7181
pekka.tuovinen@fi.froneri.com


Alue 6

Anu Leppänen 040 533 2173
anu.leppanen@fi.froneri.com


Ahvenanmaa

Johan Loikas 040 761 0999
johan.loikas@fi.froneri.com



Avainasiakaspäällikkö 

Jan Häkkä 040 527 8122
jan.hakka@fi.froneri.com

Juha Pursila 040 700 0614
juha.pursila@fi.froneri.com


Vähittäiskauppa

Kenttämyyntipäällikkö 

Jussi Vaittinen 0400 707 724 
jussi.vaittinen@fi.froneri.com

Alue 1 

Nikke Nikulainen 040 5070023
nikke.nikulainen@fi.froneri.com


Alue 2

Marko Aaltonen 040 8459929 marko.aaltonen@fi.froneri.com


Alue 3 

Vesa Lindell 040 770 4025
vesa.lindell@fi.froneri.com


Alue 4 

Tommi Eskolin 040 848 8054
tommi.eskolin@fi.froneri.com


Alue 5 

Jussi Eskelinen 040 833 0580
jussi.eskelinen@fi.froneri.com


Alue 6 

Ari Bäck 040 829 7635 
ari.back@fi.froneri.com


Ahvenanmaa 

Johan Loikas 040 761 0999 
johan.loikas@fi.nestle.com



Asiakkuusjohtaja

Sakari Rautanen 0400 490 762
sakari.rautanen@fi.froneri.com

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 12.12.2018 alkaen.

Verkkokauppa

Froneri Finland Oy
Keilasatama 5
02150 Espoo

020 741 2400
asiakaspalvelu@fi.froneri.com
www.jäätelöakatemia.fi
2764409-2

Kauppa myy tuotteita rekisteröityneille yritysasiakkaille. Yritysasiakas vastaa siitä, että verkkokaupasta tilauksen tehnyt yritysasiakkaan edustaja on oikeutettu solmimaan sopimuksen tuotteiden hankinnasta ja toimituksesta yritysasiakkaan puolesta. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tekijänoikeudet

Verkkokaupasta ostettu markkinointimateriaali sisältää ainoastaan käyttöoikeuden kyseiseen materiaaliin. Ostettua tai ilmaiseksi ladattua markkinointimateriaalia ei saa jakaa eteenpäin. Jos joku rikkoo näitä oikeuksia, täytyy tekijänoikeuden loukkauksesta maksaa aina korvausta. Vahingonkorvausvastuu ei edellytä, että loukkaus olisi tahallinen tai tuottamuksellinen, vaan tietämättäänkin näitä oikeuksia loukannut voidaan tuomita maksamaan korvaukset.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Froneri Finland Oy
Keilasatama 5
02150 Espoo

020 741 2400
asiakaspalvelu@fi.froneri.com
www.jäätelöakatemia.fi
2764409-2

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja käsittelykulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Painotuotteiden toimitus

Painotuotteiden tuotannosta ja toimituksesta vastaa Grano Oy (ALV-tunnus FI21979350, y-tunnus 2197935-0). 

Grano Oy, y-tunnus 2197935-0

Kuortaneenkatu 1
00520 Helsinki
+358 29 1800 400 (valtakunnallinen asiakaspalvelu)
Avoinna ma-pe 8:00-16:00

Painotuotteiden tuotannollisissa sekä niiden toimitukseen liittyvissä reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Grano Oy noudattaa toiminnassaan graafisen teollisuuden yleisiä toimitusehtoja. Toimitusehdot voit ladata oheisesta linkistä pdf-formaatissa Graafisen Teollisuuden yleiset toimitusehdot (pdf).

Vaihto- ja palautusehdot

Tuotteet valmistetaan yksilöllisinä tilaustuotteina ja niillä ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta kuin selkeissä tuotevirhetapauksissa. Tässä tapauksessa ilmoita virheestä kirjallisesti palautelomakkeella.

Virhetilanteet

Emme vastaa virheistä jotka johtuvat virheellisistä toimista palvelun käytössä. Esimerkkinä näistä ovat kirjoitusvirheet, virheet tuotevalinnoissa tai tuotteiden tilausmäärissä.

Tilauksen peruuttaminen

Mikäli haluat peruuttaa tilauksen ja tuotteen valmistusta ei ole vielä aloitettu, ilmoita virheestä kirjallisesti palautelomakkeella. Jos tuotteen valmistus on jo käynnissä, ei tilausta enää voi perua.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä kirjallisesti palautelomakkeella tai soittamalla asiakaspalvelumme puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, tulee sinun tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.