Kyllä, kaikki Froneri Finlandin valmistamat jäätelöt tehdään Turengin jäätelötehtaalla ja ne tunnistaa tutusta Pingviini-tunnuksesta. Tuotteille on myönnetty Avainlippu-merkki osoituksena siitä, että jäätelöt valmistetaan Suomessa suomalaisin voimin ja suomalaiseen makuun.
Suomessa valmistettujen jäätelöiden lisäksi Suomeen tuodaan muutamia maailmalla menestyneitä Froneri-jäätelöitä kuten Mövenpick-premiumjäätelö ja Pirulo-mehujääpuikot.
Pingviini-jäätelöt tilataan Valion puhelinmyynnin kautta Fronerin asiakasnumerolla ja ne toimitetaan Valion kuljetuksella suoraan toimipisteeseen sovittuna reittipäivänä. Alle viiden laatikon (=myyntierän) toimituksista peritään asiakkaalta pientoimituslisä 7,50 € (alv 0%).
Froneri Jäätelöt ovat pääsääntöisesti myös kaikkien valtakunnallisten tukkuliikkeitten valikoimissa. Kulloinkin voimassaoleva valikoima kannattaa varmistaa aina suoraan tukkuliikkeestä.
Fronerin asiakkaaksi pääset ottamalla yhteyttä alueesi myyntiedustajaan.
Tuotteiden hinnoittelu on yrittäjän vastuulla, mutta ohjeelliset suositushintamme löydät tuote-esitteestämme tai ottamalla yhteyttä alueen myyntiedustajaan.
Kevään uutuuksien myynnin alkamisesta kerrotaan joka keväisellä lehdistötiedotteella helmi-maaliskuun taitteessa.
Tuotekuvat löytyvät kuvapankistamme www.pingviini.fi-sivuilta kohdasta Kuvapankki. Täällä voit rekisteröityä kuvapankin käyttäjäksi. Rekisteröityneenä käyttäjänä voit ladata ja tulostaa kuvia käyttöösi. Mikäli haluat lisätietoja annoskuvista, ota aina yhteyttä alueesi myyntiedustajaan.
Olemme tuottaneet valmiita mainosmateriaalipaketteja erilaisiin tarpeisiin; kahvila-, kerta-annos-, pehmis- ja Pingviini-materiaalipaketti. Lisäksi veloitukseton Pingviini-materiaalipaketti on saatavana kaikista nouto- ja toimitustukuista.
Kalusteita koskevissa kyselyissä ota yhteyttä alueen myyntiedustajaan.
Ongelmatilanteissa ota viipymättä yhteys Froneri Finlandin asiakaspalveluun, puh. 020 741 2400. Nopeutat asiointia, kun kerrot Fronerin asiakasnumeron ja laitteen kalustenumeron. Viisinumeroinen kalustenumero löytyy laitteen takareunasta tai sivusta.
Osa leivonnaispakastetuotteistamme löytyy nouto- ja toimitustukkujen valikoimista, mutta koko valikoiman saat Valion puhelinmyynnin tai myyntiedustajamme kautta.
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 12.12.2018 alkaen.
Froneri Finland Oy
Keilasatama 5
02150 Espoo
020 741 2400
asiakaspalvelu@fi.froneri.com
www.jäätelöakatemia.fi
2764409-2
Kauppa myy tuotteita rekisteröityneille yritysasiakkaille. Yritysasiakas vastaa siitä, että verkkokaupasta tilauksen tehnyt yritysasiakkaan edustaja on oikeutettu solmimaan sopimuksen tuotteiden hankinnasta ja toimituksesta yritysasiakkaan puolesta. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Verkkokaupasta ostettu markkinointimateriaali sisältää ainoastaan käyttöoikeuden kyseiseen materiaaliin. Ostettua tai ilmaiseksi ladattua markkinointimateriaalia ei saa jakaa eteenpäin. Jos joku rikkoo näitä oikeuksia, täytyy tekijänoikeuden loukkauksesta maksaa aina korvausta. Vahingonkorvausvastuu ei edellytä, että loukkaus olisi tahallinen tai tuottamuksellinen, vaan tietämättäänkin näitä oikeuksia loukannut voidaan tuomita maksamaan korvaukset.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Froneri Finland Oy
Keilasatama 5
02150 Espoo
020 741 2400
asiakaspalvelu@fi.froneri.com
www.jäätelöakatemia.fi
2764409-2
Toimituskulut sisältävät posti- ja käsittelykulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Painotuotteiden tuotannosta ja toimituksesta vastaa Grano Oy (ALV-tunnus FI21979350, y-tunnus 2197935-0).
Grano Oy, y-tunnus 2197935-0
Kuortaneenkatu 1
00520 Helsinki
+358 29 1800 400 (valtakunnallinen asiakaspalvelu)
Avoinna ma-pe 8:00-16:00
Painotuotteiden tuotannollisissa sekä niiden toimitukseen liittyvissä reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Grano Oy noudattaa toiminnassaan graafisen teollisuuden yleisiä toimitusehtoja. Toimitusehdot voit ladata oheisesta linkistä pdf-formaatissa Graafisen Teollisuuden yleiset toimitusehdot (pdf).
Tuotteet valmistetaan yksilöllisinä tilaustuotteina ja niillä ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta kuin selkeissä tuotevirhetapauksissa. Tässä tapauksessa ilmoita virheestä kirjallisesti palautelomakkeella.
Emme vastaa virheistä jotka johtuvat virheellisistä toimista palvelun käytössä. Esimerkkinä näistä ovat kirjoitusvirheet, virheet tuotevalinnoissa tai tuotteiden tilausmäärissä.
Mikäli haluat peruuttaa tilauksen ja tuotteen valmistusta ei ole vielä aloitettu, ilmoita virheestä kirjallisesti palautelomakkeella. Jos tuotteen valmistus on jo käynnissä, ei tilausta enää voi perua.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä kirjallisesti palautelomakkeella tai soittamalla asiakaspalvelumme puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, tulee sinun tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.